duminică

Feedback


     Un termen tot mai utilizat de cei cărora le pasă cu adevărat de ceea ce fac este feedback. Dacă stăm să analizăm la rece şi la o primă traducere acest termen, ne rezultă că  feedback = hrăneşte înapoi (to feed a hrăni, back spate, înapoi), mai pe româneşte exprimarea unei opinii (pro sau contra), despre ceva sau cineva. Ideea acestei postări mi-a venit astăzi (1.06.2014), când am aflat că am câştigat 50 USD la concursul lunii mai de aici de pe eBloguri, de fapt adevăratul câştig nu provine din banii deja viraţi în Pay Pal, ci din faptul că blogul meu, pe care (traficul şi comentariile o arată), aţi început să-l lecturaţi din ce în ce mai mult. Admnii şi comunitatea eBloguri m-au ajutat să identific şi să elimin tot ceea ce era nociv blogului meu şi iată că de aproape două luni blogul meu  se află pe o pantă ascendentă şi nu m-ar mira deloc să revină la Page Rank 2, aşa cum era înainte de schimbarea url-ului.
idei
     Totodată vreau să mă declar fanul total al campaniei "eBloguri Promovează  Bloggeri" prin care săptămânal un blogger al comunităţii eBloguri prin toate mijloacele posibile şi admise (SHARE, LIKE Google+, Merită, LinkedIn, Tweet, comentarii şi Pin it), prin care bloggerul ales printr-un sondaj să simtă cu adevărat sprijinul comunităţii şi să se dezvolte pe mai departe în mod frumos şi armonios ca blogger. ŞTIU  !!! Aveţi perfectă dreptate aştept trepăduşii, cârcotaşii, cretinii şi retardaţii care să vină să-mi spună că pentru 50 USD am scris această postare plină de linkuri cu, despre şi către eBloguri . Adevărul adevărat este însă că făcusem deja acest lucru de când am ajuns aici (vezi bannere şi linkuri pe toate blogurile mele şi cele partenere), dar sunt pur şi simplu fascinat de ceea ce se realizează aici pe platforma eBloguri. Eu aştept totuşi cu nerăbdare PRIMA afişare a Page Rank-ului platformei, care vă asigur că NU va fi nici 1 şi nici 2 ci de la 3 în sus, adică cea mai spectaculoasă lansare a unei platforme româneşti în online. Poate doar teama lui Google Analytics, de concurenţă, să determine un Page Rank sub 5 la lansare.

      NU cei 50 USD ci comentariile care m-au făcut să obţin acest premiul sunt adevăratul câştig, fiindcă din acea postare au mai ajuns bloggeri în comunitatea eBloguri şi dacă multora li se pare "ceva putred în Danemarca", sub aspectul că prea se implică administratorii în bunul mers al blogurilor celor înscrişi le spun că "DA" aşa este au dreptate se numeşte bun simţ, dedicare şi implicare, trei termeni care (din păcate) au ajuns să ne fie străini şi să începem să fim suspicioşi cu, absolut toţi, aceia care îi aplică fără a face rabat de la calitate.
     Personal nu îmi dau seama dacă acesta este un feedback, un advertorial, o nouă exlicaţie detaliată sau o postare de mulţumire pentru eBloguri dar pot să vă asigur că astfel de postări vor mai fi aici pe blogul meu, până când întreaga blogosferă românească (şi nu numai), va înţelege că eBloguri este "DE LA BLOGGERI PENTRU BLOGGERI" !!!

Niciun comentariu: