duminică

Mini-interviu


De curând (aproape un an), blogosfera romanescâ s-a îmbogăţit cu o nouă platformă de bloguri gratuite. Mi-am propus să aflu, pentru voi cititorii blogului meu, mai multe despre aceasta platformâ şi m-am trezit stând de vorbă cu Ioniţă Cristian Alexandru, fondator eBloguri.ro


Robert Codescu: Ioniţă Cristian Alexandru, ţin sa te felicit pentru acest proiect. Cum ţi-a venit ideea creării unei astfel de platforme? Nu era suficient de bine acoperită nisa  intermediul platformelor existente?



Ioniţă Cristian Alexandru: Mulţumesc pentru aprecieri Robert şi pentru ocazia de a mă adresa cititorilor tai cu mai multe detalii despre acest proiect. eBloguri s-a lansat în online în urmă cu un an, dar este un proiect la care se lucreaza de mai mult timp . Cercetând blogosfera românească am căutat mereu mai mult. Uneori găseam ce doream, dar nu în cadrul unei singure platforme.

Robert Codescu: Care sunt elementele diferenţiatoare ale platformei?
Ioniţă Cristian Alexandru: Am lansat eBloguri în online în momentul în care caracteristicile sale de bază s-au cristalizat, iar platforma a devenit coerentă prin totalitatea funcţiilor şi serviciilor oferite.Orice utilizator al platformei, prin simpla înscriere, beneficiază de numeroase avantaje: posibilitatea promovării ideilor, a planurilor şi a obiectivelor, consultanţă SEO personalizata (gratuita pentru blogurile din retea). Dar cel mai important este faptul că eBloguri oferă instalare şi configurare de temă gratuită (sau suport pentru cei care doresc achiziţionarea unei teme premium) în blogul pe care îl creăm la cerere. Mai mult, pentru cine are deja blog, există posibilitatea transferării gratuite a tuturor postărilor, comentariilor, categoriilor şi a imaginilor de pe vechiul blog Blogspot sau WordPress într-un blog / website  nou-nouţ, oferindu-i instalare şi configurare gratuita sau premium. Noile bloguri astfel se vor denumi: numeblog.ebloguri.ro cu posibilitate de atasare a unui domeniu contra cost . Deja avem o reţea de 50 bloguri. Vă aştept cu drag să vă creati blog pe eBloguri.ro şi să vă alăturaţi nouă în această frumoasă aventură virtuală.

Robert Codescu: Mulţumesc frumos pentru timpul alocat !!!
eBloguri

Recunosc că interviul a fost un pic cam scurt dar îmi iau angajamentul că voi reveni din când în când cu alte informaţii despre această spectaculoasă platformă a blogosferei româneşti. Aşa că după ce vă veţi face şi dumneavoastră un blog GRATUIT aici pe platformă, veţi deveni dependenţi de calitate, bun gust şi "viaţă virtuală", aşa că NU uitaţi Ioniţă Cristian Alexandru ne aşteaptă pe toţi pe www.ebloguri.ro !!!

Niciun comentariu: