duminică

Doar atât: părerea mea



Pitch Me Now-by Adina Banea -      Fiindcă sunt (un pic) blogger, internaut şi feisbucist îmi place foarte mult să navighez prin Oceanul Internet şi uite aşa din click în click, din Like în Like nu ştiu cum s-a făcut dar am ajuns şi eu pe blogul Adinei BaneaPitch me now by Adina Banea şi mi-am zis că este cel mai propice moment să mă dau analist de online, critic de blogging şi (de)formator de opinie în lumea virtuală şi să mă prezint în faţa dumneavoastră cu opiniile mele slobode şi necenzurate despre acest blog. 
       Chiar dacă este la începuturile lui blogul are o autoritate foarte bună pentru un blog la început de drum şi indexează foarte bine în motoarele de căutare (căutând "jurnal de sex" mi-a găsit la poziţia a 3-a). NU ŞTIU dacă are vreo relevanţă dar pe mine mă deranjează mult spaţiul liber din partea dreaptă de sub "TAGS", pe care eu personal l-aş fi asezonat cu nişte widget-uri drăguţe care să nu îngreuneze încărcarea blogului. Butonul de Facebook l-aş face mai micuţ sau l-aş elimina definitiv, iar dacă tot e vorba de socializare aş pune butoate de G+, Tweeter, Linkedin şi MerităCitit şi pentru blog ca tot unitar nu doar la fiecare postare în parte. Nu-mi doresc să fiu selectat "emblema" pentru postarea Misoginii dar chiar dacă adminul este o ea, limbajul este puţin cam în metafore, alocuri chiar cu public ţintă doamnele. Cine ştie dar poate reputaţia şi autoritate câştigate în online ar impune crearea unui logo (profi), pentru blog. 
image

    Dacă admina blogului este blondă aşa cum ni se destăinuie şi cum apare în multe fotografii, atunci eu unul sunt pe deplin fascinat, fiindcă o femeie ca să fie femeie trebuie să fie blondă (părerea mea!), dar nefiind la un concurs de miss vă propun să revenim la blog. Am sesizat 3 sau 4 greşeli gramaticale (inevitabile zic eu), pe care îmi voi lua libertatea să i le semnalez autoarei chiar acolo pe blog la postările respective, fiindcă aşa consider că este elegant şi civilizat din partea unui coleg de blogging !!!
      Poate că Adina nu ar trebui să se teamă să dea blogului său un pic mai multă culoare chiar şi în text, altfel s-ar vedea un text verde (să zicem), decât un text îngroşat. NU neg nici faptul că poate sunt eu ceva mai exhaustiv şi că de fapt simplitatea şi complexitatea acestui blog va fi cheia care va atrage mai mulţi cititori şi ... inevitabil haterii, pe care dacă nu-i ai ar cam fi momentul să începi să te îngrijorezi că nu-i a bună dacă toată lumea te laudă şi te venerează. Sigur ceva greşit ai făcut cândva sau undeva, poate geanta ta a omorât un animal undeva, filele agendei tale au tăiat nişte pomi undeva, Iphone-ul tău a lăsat un şomer la compania concurentă, ceva undeva ai influenţat. La fel este şi cu  Pitch me now by Adina Banea un blog care fără vrerea dumneavoastră vă va crea dependenţă şi vă va influenţa în acţiunile dumneavoastră viitoare. Dacă nu mă credeţi daţi un click acolo şi verificaţi-mă şi mai vorbim noi după aceea !!!
     Menţionez şi faptul că prezenta postare este participantă la campania de pe ebloguri.ro !!!

Niciun comentariu: