duminică

Let's talk about sex



      Dându-mă deunăzi cu mouse-ul pe Oceanul Internet am ajuns (a câta oară oare!?!?), pe ebloguri.ro unde am găsit o nouă campanie marca ebloguri în care eram cu toţii invitaţi să ne spunem şi noi opinia despre cum credem că prejudecăţile pot împiedica relaţiile intime armonioase în viaţa de cuplu", iar eu fiind cel mai în măsură şi cel mai (S)experimentat, mi-am zis "la naiba, de ce nu hai să le împărtăşesc experienţa mea experimentată şi cititorilor blogului meu. Asta în special fiindcă sunt documentat direct de la sursă şi am citit TOATE postările Adinei Banea de la rubrica Sexhibition şi practica mea este îmbinată în mod armonios cu teoria online.
       Eu vin din secolul al XX-lea unde prejudecăţile despre sex erau ... politică de stat, dacă spuneai glume, zâmbeai, sau Doamne fereşte o ţineai de mână pe o colegă de liceu, trebuia să-i iei pe tac-tu şi pe mă-ta şi să mergeţi la ai ei acasă pentru înţelegere. Educaţia sexuală era ... inexistentă şi tocmai de aceea stereotipurile, prejudecăţile şi anomaliile, afectau şi încă afectează cuplurile. OK dar haideţi să vă explic ce şi cum poate fi afectată viaţa de cuplu de aceste prejudecăţi:

*  Rutina - fără îndoială dacă în fiecare marţi, joi şi duminică la 19.45 vrei vrea să ai parte de aceiaşi partidă de sex la un moment dat armonia va fi înlocuită de monotonie.
*  Prioritatea - dacă mama ta te sună să-i aduci setul de tacâmuri pe care l-aţi împrumutat de la ea, nu-ţi lăsa iubita goală şi încinsă în pat, s-ar putea s-o găseşti ocupată.
* Permisivitatea - chiar dacă nu este Ordonanţă de Urgenţă dată, este literă de lege că în pat este permis ORICE atâta timp cât ambii parteneri sunt de acord cu asta.
* Probabilitatea - dacă iubita ta are un coleg de serviciu mai atletic şi mai potent financiar, asta nu înseamnă automat că se şi culcă cu el după orele de muncă.
* (S)experienţa - dacă iubita ta e o blondă apetisantă, iar relaţiile tale sexuale sunt un viol şi oaia lu' nea Nelu, atunci ar trebui să-ţi reconsideri (S)eperienţa.
* Legalitatea - un Certificat de Căsătorie, nu implică o viaţă sexuală mai armonioasă, dimpotrivă, de cele mai multe ori responsabilităţile de familist pot inhiba.
* Comunicarea - vorbeşte cu partenera ta află ce anume îşi doreşte dintr-o relaţie cu suguranţă vei fi mult mai "activ" şi mai satisfăcut, atunci când vei trece la treabă.
* Fantezia - atâta timp cât nu devine scârbos sau dureros şi ţi se pare şi ţi OK, încearcă să te laşi implicat în fanteziile şi jocurile sexuale ale partenerei tale.
* Subiecte - facturile de utilităţi, problemele de la muncă, traficul pe blog şi/sau vecina de la 4, nu sunt subiecte ce vor fi abordate în timpul satisfacerii stagiului sexual.
* Religia - dacă tu eşti musulman şi ea greco-catolică şi decideţi să nu faceţi sex în perioada postului, s-ar putea să te trezeşti că faci sex odată pe an şi asta-n anii bisecţi.

Acum că v-am "luminat" cam ce anume aveţi de făcut, eu zic că-i momentul să treceţi la treabă ! Cine are cu cine, cine nu să mai citească încă odată această postare sau să meargă pe pagina de Facebook a blogului Adinei Banea unde vor putea găsi multe alte sfaturi despre ce anume trebuie să faceţi pentru a înlătura prejudecăţile care pot împiedica o viaţă sexuală armonioasă !!!

Niciun comentariu: